piątek, 3 czerwca 2022

Dziewczynka z Las Vegas - Pamela Darlene Stone

Pewnie wszyscy, którzy oglądają występy Elvisa na materiałach filmowych (klipach), zapamiętali dziewczynkę, z którą Elvis najpierw się droczy, a która później rzuca mu się na szyję i krzyczy "Elvis, I love you". Ona później pojawia się także na materiałach z innych koncertów w Las Vegas.

12 sierpnia 1970 roku dziewczyna o imieniu Pamela Darlene Stone, lat 14, stanęła twarzą w twarz ze swoim idolem, mając okazję go przytulić i wyznać mu swoją miłość.

W jej przypadku, jak chyba u zdecydowanej większości fanów Elvisa, miłość do niego była dozgonna. W ostatnich miesiącach życia stale słuchała jego muzyki. Kiedy leżała nieprzytomna w szpitalnym łóżku, zgodnie z jej życzeniem, w pokoju non stop rozbrzmiewał głos Elvisa, aż do dnia jej śmierci.

Pamela Darlene zmarła 26 stycznia 2016 roku z powodu choroby Alzheimera.


Elvis na scenie w International Hotel w Las Vegas, 12 sierpnia 1970 roku. Na minucie 38:30 scena z Pamelą Darlene Stone. Jeśli chodzi o sam klip, to jest dobrej jakości, ale to zlepek z różnych koncertów z sierpnia 1970 roku. A pod spodem właśnie ten fragment od Agi, na YouTube


Podczas jednego z koncertów w International Hotel w Las Vegas, Elvis zszedł ze sceny i przeszedł się między widownią, rozdając pocałunki paniom i uścisk dłoni panom, po czym powrócił na scenę. Jeśli chodzi o datę, to jest niepoprawna, to ponoć sierpień

A tutaj na zdjęciu Pamela Darlene (Stone) Painter (po męzu) jako już dojrzała kobieta (po czterdziestce lub nawet pięćdziesiące)




51 komentarzy:

  1. Tak to scena jest sympatyczna oddaje jakim był dobrym i naturalnym człowiekiem ELVIS na scenie. Wzruszająca historia .. nie wiedziałem.
    Audio z datą się zgadza, ale scena, podczas której Elvis wyszedł poza scenę (prawdopodobnie tylko raz - przynajmniej raz sfilmowano) - to 12 sierpień 1970 Midnight Show. Mam cały koncert.
    A ta..druga dziewczynka co zapamietałem jej irańskie nazwisko? BAHIGA? Bahiga it's your name? Bahiga? I Elvis coś podpisuje...dla niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koryguje: to 12 sierpień 1970 Dinner Show. zszedł 2 razy. Drugi raz 12 sierpnia 1970 Midnight Show.

      Usuń
  2. Chociaż teraz mi się wydaje że było dwa razy - muszę obejrzeć.
    Pierwszy raz podczas utworu Love me tender,.. to chyba 12 sierpień Dinner Show... (albo 11.08 Dinner Show). Miał Concha Suit.
    Drugi raz między piosenkami... przeszedł się poza sceną....Potem wypił szampana. To był 12 sierpień 1970 Midnight show. A dużo wcześniej miał niesamowitą wersję Love me tender która trwała ...7,5 minuty. Tu mial Chain Suit.
    Ale muszę jeszcze raz obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się tu coś nie zgadza, bo klip ten drugi opisano jak 19 lutego, na pewno nie. Tylko jeśli oba są z 12 sierpnia, to znaczy, że a druga dziewczynka to jeszcze inna.

    Hm, Bahiga, to on podpisywał jakiejś kobiecie chyba, a nie dziewczynce, bo pamiętam to, ale nie mogę znaleźć klipu, żeby sprawdzić.

    Krzysiu ten na Dailymotion, to nie jest jeden koncert, tylko zlepek z kilku, więc niech Cię nie zmyli.

    OdpowiedzUsuń
  4. REASUMUJĄC:
    Klip LET IT BE ME ..... to co widzimy to w Concha suit - 12.08.1970 DS. Podczas Love me tender. I to pierwszy raz co zszedł do publiki.

    Drugi raz na 200% - 12.08.1970 MS (podczas Instrumental). Miał chain suit.
    Zszedł po wypiciu łyka szampana.

    DZIEWCZYNKA PAMELA DARLENE - Scena z 11.08.1970 DS.
    klip:
    https://www.youtube.com/watch?v=uKPDTiuVbEY

    BAHIGA.... znajdę klip to wrzucę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tej dziewczynce to tak.
      Ale wyjścia w publikę raz w concho raz w chain.

      Usuń
    2. Hm, to wyjścia w publikę w Chain nie widziałam jeszcze. Jest jakiś klip?

      Usuń
    3. NIE WIEM nie moge się zalogować...to ja Krzysztof
      to jest na filmie Thats the way it is...
      proszę
      https://www.youtube.com/watch?v=7YvFzEgLiMk

      Usuń
  5. Dziewczynka Pamela - z Elvisem przy scenie to 11.08.70 DS
    Drugi raz jest przy nim, gdy zszedł do publiki podczas Love Me Tender to 12.08.70 DS, bo jest w innym ubranku (sukience).
    ELVIS w obu przypadkach w Concha.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja już przesłałam klip z,Pamelą.😁A nie wiedziałam że ona już nie żyje.😢

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki. :)

    Wrzuciłam to, bo kiedyś miałam w planach opisywać takie różne historie związane z fanami Elvisa., ale za dużo tego, musiałam zredukować pomysły. :) Ale na ą dziewczynkę wiele razy zwracałam uwagę, więc ... mały odpoczynek od kobiet. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do Pameli,to ja kiedyś ten plik w kółko sobie puszczałam,bo tak mi się podoba ta scenka,jak ona się na niego rzuca😂.Na początku z płaczem mówi do niego,,kiss me"(pocałuj mnie)a później na cały głos,,i love you".Urocze to jest.😍

      Usuń
    2. Tak. :) Ale nie wiem czy zwróciłaś uwagę, Elvis tam pod koniec tej sceny wyraźnie się dystansuje. To samo na tym drugim klipie, gdy ona do niego dochodzi i próbuje go pocałować, kiedy zszedł do publiczności. Bardzo się pilnował, żeby o nie zostało jakoś niewłaściwie zinterpretowane, w sensie że ma jakieś ciągotki to zbyt młodych dziewcząt.

      Usuń
    3. Tak,zauważyłam,ona jeszcze ręce na końcu do niego wyciąga a on już się odsunął żeby wstać.

      Usuń
    4. No właśnie, poza tym zdradza to też jego motoryka ciała i mimika..

      Usuń
    5. P.S.-w tym drugim klipie to takie odniosłam wrażenie,jakby jej nie zauważył,a stała tuż przy nim.Nie chciał plotek po prostu,więc ja go rozumiem.

      Usuń
    6. On ją złapał za ramiona i odsunął na bok w pierwszym ujęciu, a ona wtedy podskoczyła i go pocałowała w policzek. Na drugim ujęciu stała w przejściu gdy się zbliżał, ale nie zaczepiła go tym razem, a on ją minął i poszedł dalej.

      Usuń
    7. A...muszę się dokładnie przyjrzeć.

      Usuń
    8. Tak,rzeczywiście.☺

      Usuń
  8. No i Krzysia bym musiała też opisać. :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. O,właśnie,też należy do fanów,więc dlaczego nie?😁

    OdpowiedzUsuń
  10. Bo nie mam odpowiednich mocy przerobowych. :) Dlatego priorytet ma bezpośrednio Elvis. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem.A właśnie,znam jeszcze klip z 8 - letnią fanką Denise,której Elvis podpisuje autograf na plakacie.

    OdpowiedzUsuń
  12. To ten z on tour z albuaquerque....ona potem biedna zmarła niedługo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,niestety,ona chorowała,ale już nie pamiętam,na co.Ale dzięki Elvisowi zaznała jeszcze szczęścia w swoim krótkim życiu.

      Usuń
    2. Miała raka. Ale spotkanie z Elvisem przedłużyło jej życie o kilka miesięcy. Była szczęśliwa ...

      Usuń
    3. Tak,widać było po niej,jak się cieszyła z tego spotkania.Fajna była,szkoda jej.

      Usuń
    4. Tak. Mnie zastanawiało miejsce, jakby w przyczepie.

      Usuń
    5. Rzeczywiście,takie małe ciasne pomieszczenie widać.

      Usuń
    6. https://www.youtube.com/watch?v=cK-JSOWfeis
      proszę... tak coś jakby

      Usuń
    7. wzruszające

      Usuń
    8. Tak,to jest ten klip.😢

      Usuń
  13. I z tą Indianka z medalionem życia z 77.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą Indianką niestety nie widziałam jeszcze.

      Usuń
  14. Elvis in Concert 1977
    https://www.youtube.com/watch?v=Pnp6PaJN61g
    proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.☺

      Usuń
    2. Aaa...już wiem,to jest właśnie ta scena przed koncertem,teraz jak obejrzałam,to sobie przypomniałam,że przecież ja to widziałam.Bo nigdy się tak dokładnie tej dziewczynce nie przyglądałam,przez to nie wiedziałam,o jaką Indiankę chodzi,nie zdawałam sobie sprawy z faktu że to Indianka.A zdawało mi się,że to podczas koncertu się z nim spotkała.Kiedyś nawet trafiłam na krótki wywiad z nią,i ona tam mówiła,że początkowo nie była zainteresowana spotkaniem z Elvisem,ale po fakcie stwierdziła,że była zadowolona,że Elvis był bardzo miły,sympatyczny i ogólnie było fajnie.

      Usuń
    3. Aga mam gdzieś zdjęcie aktualne tej indianki jak chcesz to Ci podeślę mój mail vegas711@wp.pl Pozdrawiam

      Usuń
    4. Ja nie Aga ... Ale mam pytanko, a właściwie prośbę, bo nie wiem jak się do Ciebie zwracać. :). Jak wpisujesz komentarz, to po słowach "Skomentuj jako:" jest taka szara strzałeczka. Jak na nią klikniesz, to na dole jest opcja "Nazwa / adres url". Jak to wybierzesz, to możesz w nazwie wpisać nicka, url nie trzeba wypełniać.

      Usuń
  15. No i coś mu dała, ale nie wiemy co.

    To było przed koncertem, oni czekali na Elvisa. Ale moim zdaniem to było takie sztuczne spotkanie. Było to widać, a Elvis jeszcze nie doszedł do siebie po lekach pobudzających.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja,też odniosłam takie wrażenie,że to sztucznie wyglądało.Tak się zastanawiam,czy to może ten medalion mu dała i czy to było podczas tego spotkania,bo niestety obraz jest poniżej rozmazany,tak więc nie wszystko widać.

      Usuń
    2. No nie mogę znaleźć tego medalionu (zdjęcia, na którym byłby widoczny). Szukałam jak pisałam post o symbolach duchowych.

      Usuń
    3. Danuś,ja tam podesłałam mailem zdjęcie pewnego medalionu,tylko nie jestem pewna czy to ten.Ale on chyba powinien byf okrągły,tak mi się wydaje?

      Usuń
  16. medalion życia.
    elvis był jeszcze nie wybudzony...wyglądało to przygnębiająco...
    a spotkanie było jakby zaaranżowane... zupełnie inne niż te z Dennis w 1972.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie,przecież on nawet w ostatnich latach,po dwa koncerty często w nocy musiał dawać,bo czytałam o tym.Kiedy ten biedak miał odpocząć,na dodatek środki pobudzające na przemian z nasennymi...jeszcze choroby...to wszystko zrobiło swoje.Szkoda go...

      Usuń
    2. No właśnie. Tak się nie da przez dwa tygodnie koncertów, dzień w dzień. Nawet jak się ma zdrowie.

      Usuń
  17. Hm, medalion życia ... tylko jak wyglądał? :) Bo drzewo życia to wiem, dodałam w poście o symbolach, Elvis miał ich kilka.

    OdpowiedzUsuń
  18. P.S. Jutro, a może jeszcze w nocy przeanalizuję materiały od was, teraz muszę kończyć.

    OdpowiedzUsuń

1. --- Najedź kursorem myszy na słowa "Wpisz komentarz" w białej ramce i kliknij.
2. --- Następnie kliknij strzałkę (▼) po słowach "Skomentuj jako:".
3. --- Po rozwinięciu listy wybierz pozycję trzecią "Nazwa / adres URL".
4. --- W polu "Nazwa" wpisz dowolny NICK, którym będzie sygnowany Twój komentarz.
5. --- Po wpisaniu nicka, kliknij w przycisk "Dalej", a następnie w białym polu wpisz treść komentarza.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pola "adres URL" nie wypełniamy, chyba, że ktoś ma swoją stronę i chce ją tu podać.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Instrukcja graficzna tu:
https://elvisownia.blogspot.com/p/nick-w-komentarzu-instrukcja-graficzna.html