wtorek, 15 listopada 2016

Koncert Gospel w Krakowie

Zostałam poproszona przez Grupę Elvis w Krakowie, która jest współorganizatorem koncertu, o zamieszczenie informacji o koncercie muzyki gospel, co niniejszym czynię.

* * *
Gospel w Krakowie! 

Przepięknie zaaranżowane klasyki, jak: How Great Thou Art, Hallelujah, Barka i wiele innych, będą rozbrzmiewać głosami Doroty Witczyk i Andrzeja El Gduli już w następną niedzielę,
w Bazylice Najświętszego Serca Pana Jezusa

Gospel to przewaga wokalu, radosna nowina, to muzyka na dłoniach, bo rytmy chwalące Pana same się klaszczą! Koncert to ważny moment dla Bonifraterskiej Fundacji Dobroczynnej i świetna okazja do dobrego gestu - można wesprzeć projekt zakupu specjalnego busa. Ciekawostkę jeszcze jedną ten koncert przyniesie: występ Zespołu Sygnalistów Myśliwskich "Hagard" z pieśnią o Św. Hubercie.

Wnętrza Bazyliki czekają z otwartymi drzwiami, 
o godzinie 19:15, w niedzielę
20 listopada 2016
Zapraszamy.


Poniżej kilka linków do YouTube, zawierających klipy promocyjne i materiały z podobnych koncertów:
  1. Materiał promocyjny nr 1
  2. Materiał promocyjny nr 2
  3. Materiał z koncertu nr 1
  4. Materiał z koncertu nr 2
  5. Materiał z koncertu nr 3
  6. Materiał z koncertu nr 4
  7. Materiał z koncertu nr 5

6 komentarzy:

  1. Gdybym mieszkała w Krakowie lub w pobliżu, chętnie bym poszła, bo lubię muzykę gospel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za gospel. W każdym razie w wykonaniu chórów. Natomiast lubię ją w wykonaniu Elvisa, także, gdy śpiewa ze swoimi muzykami, czy w gronie kilku osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak u mnie bo ja muzykę gospel lubię tylko w wykonaniu Elvisa.A jak słyszę w wykonaniu chórzystów to już mi coś nie pasuje,czegos po prostu brak.Bo wystarczy że posłucham np,,An evening prayer"w wykonaniu Elvisa to jest jednym słowem odlot totalny.On miał chyba najlepsze warunki głosowe do wykonywania muzyki gospel.Takie jest bynajmniej moje zdanie.Nieraz się zastanawiałam,jak on to robi:-)

      Usuń
    2. Ja generalnie nie lubię gospel, jedynie w wykonaniu Elvisa.

      Usuń
  3. I taki gospel właśnie będzie, taki za jak u Elvisa :) mała korekta nie fanklub!!! tylko Grupa Elvis w Krakowie, która jest współorganizatorem koncertu. Fanklub nie ma nic z organizacją wspólnego.

    https://www.youtube.com/watch?v=sk5G5wvzdp8

    https://www.youtube.com/watch?v=EOq3pGHG3Q4

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprawiłam. :) Napisałam e-mail do Ciebie, żebyś mi wyjaśnił meandry tych elvisowych struktur w Krakowie. :)

    OdpowiedzUsuń

1. --- Najedź kursorem myszy na słowa "Wpisz komentarz" w białej ramce i kliknij.
2. --- Następnie kliknij strzałkę (▼) po słowach "Skomentuj jako:".
3. --- Po rozwinięciu listy wybierz pozycję trzecią "Nazwa / adres URL".
4. --- W polu "Nazwa" wpisz dowolny NICK, którym będzie sygnowany Twój komentarz.
5. --- Po wpisaniu nicka, kliknij w przycisk "Dalej", a następnie w białym polu wpisz treść komentarza.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pola "adres URL" nie wypełniamy, chyba, że ktoś ma swoją stronę i chce ją tu podać.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Instrukcja graficzna tu:
https://elvisownia.blogspot.com/p/nick-w-komentarzu-instrukcja-graficzna.html