niedziela, 5 sierpnia 2018

W hołdzie Elvisowi {7} - pozdrowienie

W Polsce jeszcze nie, ale na świecie już lata temu wśród fanów upowszechniło się hasło "Elvis wiecznie żywy".

Używa się go zarówno zamiast zwyczajowego tradycyjnego powitania: "cześć", "witam", dzień dobry", jak również zwykłego pozdrowienia między fanami, czy zamiast tradycyjnego pożegnania: "cześć", "do widzenia" itp.

Bynajmniej nie chodzi w nim o wyrażenie poglądu, że Elvis żyje fizycznie jako człowiek, ale że wciąż żyje wśród nas, w naszych sercach, naszej pamięci, a jego muzyka nadal zajmuje poczesne miejsce w naszym życiu. Fan przywitany, pozdrowiony, czy żegnany w ten sposób, odpowiada tak samo: "Elvis wiecznie żywy".

To fajna rzecz, warta podtrzymania. Taki "elvisowy" odzew.

Postanowiłam o tym napisać, gdyż właśnie tak przywitało mnie czterech fanów Elvisa z Anglii, którzy przyszli na koncert Elvisa w Krakowie lekko spóźnieni i usiedli obok mnie. Również w ten sposób się pożegnaliśmy. Także tu na blogu pod kilkoma komentarzami znalazłam takież samo zdanie.  

Zatem, Elvis wiecznie żywy!


8 komentarzy:

  1. znam lepsze pozdrowienie:

    REMEMBER THE KING!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja znam: ELVIS RULES!!! i ELVIS FOREVER :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Elvis forever" słyszałam, ale tego drugiego, nie. Ale widziałam je na stronach internetowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak,jeszcze można w internecie znależć:ELVIS LIVES.

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S.FOREVER THE KING też widziałam.Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, jest sporo takich haseł, ale chyba nie wykorzystuje się ich jako powitań. Dziś też trafiłam na kilka, uciekły mi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak przypuszczałam że może być ich więcej,tylko że akurat wszystkich nie znam,bo jeszcze na nie nie trafiłam.

    OdpowiedzUsuń

1. --- Najedź kursorem myszy na słowa "Wpisz komentarz" w białej ramce i kliknij.
2. --- Następnie kliknij strzałkę (▼) po słowach "Skomentuj jako:".
3. --- Po rozwinięciu listy wybierz pozycję trzecią "Nazwa / adres URL".
4. --- W polu "Nazwa" wpisz dowolny NICK, którym będzie sygnowany Twój komentarz.
5. --- Po wpisaniu nicka, kliknij w przycisk "Dalej", a następnie w białym polu wpisz treść komentarza.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pola "adres URL" nie wypełniamy, chyba, że ktoś ma swoją stronę i chce ją tu podać.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Instrukcja graficzna tu:
https://elvisownia.blogspot.com/p/nick-w-komentarzu-instrukcja-graficzna.html