sobota, 6 stycznia 2018

Lista pasów już dostępna

Jak tylko zrobiłam listę jumpsuitów, chciałam zabrać się za pasy. Niestety temat okazał się wyjątkowo niewdzięczny. Cztery razy rozpoczynałam i zarzucałam koncepcję, gdyż zawsze na drodze pojawiał się odwieczny problem - brak zdjęć i materiałów - który niweczył plany. Wreszcie wybrałam taką formułę, która w tym stanie rzeczy jako jedyna wydała mi się odpowiednia, sensowna i najbardziej czytelna. 

Pasy z garderoby scenicznej Elvisa, to istna łamigłówka. Zdaję sobie sprawę, że materiał ten dla wielu osób będzie nie w pełni czytelny, gdyż wymaga już jako takiej orientacji w temacie.  

Od wybrania ostatecznej formy prezentacji pasów i przystąpienia do tworzenia tej listy, minęło dokładnie pół roku. Niestety, tyle mi to zajęło. Informacje są na tyle rzetelne, na ile pozwoliły na to źródła. Oczywiście, w miarę dostępu do nowych informacji, lista będzie uaktualniana.

Lista pasów ("Belts") będzie zawsze dostępna na belce menu, pod tytułem bloga, zaraz obok listy jumpsuitów ("Jumpsuity"). 

Tradycyjnie proszę o wyłapywanie błędów w moim materiale i wszelkie informacje jakie macie na temat pasów, których nie ma w moim opracowaniu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. --- Najedź kursorem myszy na słowa "Wpisz komentarz" w białej ramce i kliknij.
2. --- Następnie kliknij strzałkę (▼) po słowach "Skomentuj jako:".
3. --- Po rozwinięciu listy wybierz pozycję trzecią "Nazwa / adres URL".
4. --- W polu "Nazwa" wpisz dowolny NICK, którym będzie sygnowany Twój komentarz.
5. --- Po wpisaniu nicka, kliknij w przycisk "Dalej", a następnie w białym polu wpisz treść komentarza.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pola "adres URL" nie wypełniamy, chyba, że ktoś ma swoją stronę i chce ją tu podać.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Instrukcja graficzna tu:
https://elvisownia.blogspot.com/p/nick-w-komentarzu-instrukcja-graficzna.html